Magic.

Fy tusan nu har jag äntligen fått sova ut , somnade vid 4 inatt och sov ända till 11.16 fy tusan så sköönt :)
ja idag vet jag inte vad som sker, umgås med någon antar jag:)
kanske till o med ska storstäda och ta tag i min garderob ?! , rensa & vika fint  vad sägs om det Rebeccah?!
Jaa why not haha , vi får väll se vad det blir för skojjigt , utgång imorgon kanske det blir vi får väll se , sögen iaf, eller så tar man en vit helg , ja de märks !!!


ja , havregrynsgröt till frukost kanske ?! , Jaaaajjjemen , till veckan börjar träningen på allvar , nu jävlar !!!
har man ett gymkort måste man ju fan nyttja det också eller hur !? ..
japps ,

På lördag är det 1 år sen Rose-Marie gick bort:( tänk vad fort detta året gått ,
R.i.p RM jag saknar dig !
R.i.p Mormor och Morfar också ... Ni har alla en stor plats i mitt hjärta fortfarande , saknar er!!!!!


/ Rebeccah








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin