Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaa

hej och god eftermiddag denna härliga onsdag , halva veckan har gått snart fredag igen :) ..
Härligt härligt måste jag säga , ska träffa kusin vitamin (Y) har inte setts på flera år bara mött på varandra på stan o hejjat , dåligt med kontakt också hon bor ju i stockholm nu så de e ju inte så lätt men vi kunde ju vara bättre , vi som stog varandra så nära när vi var små men så kan det vara , vi ska iaf ses för hon ska hem till karlstad idag hurrra har saknat henne så jäkla mkt , har endel säga varandra tror jag allt hehe ! ..


Sist vi umgicks var 2008 då vi fikade snabbt på Coffe house så det var riktigt längesen vi umgicks !! ..
men men , ja sen får vi se vad helgen bjuder på något roligt hoppas jag ;) det tror jag , har mina aningar men vi får väll se :)!  Ska göra käka kyckling och en god sallad , ska bli så göttttttt .. =) tar en timme i ungnen dock men men , de får man stå ut med godmat iaf :) .. ja sen ska jag ta mig i kragen och  total städa lägenheten ;)! ... kasnke rensa garderoben också de har jag inte gjort än ... ta upp sommarkläder som jag inte behöver nu osv , bordes göra så man får plats i garderoben så de inte ser så stökigt ut ! , jaja får  se vad jag orkar , kasnke blir fast vid tv:n vem vet haha ! .. man blir ju trött efter maten :P

Gick upp tidigt halv 10 tror jag minsann mamma sms:a mig och ville att jag skulle komma förbi inte varit där på 1 vecka så hon saknade mig hehe :P .. jaja sen snacka vi åt frukost och sen skulle hon börja jobba , En av hennes gamla närmaste jobbarkompsiar har fått canser i lungan också :/! så hon mår inge bra , bäääh , varför liksoM? . varför röker man ens ?! ... ja de får bli slut på detta , måste det sluta med att man får cancer för att man ska förstå allvaret? ... iof så hade mammas kompis precis slutat att röka  och 3 veckor efter fick hon diagnosen att hon hade en tumör , som var väldigt stor , fy fan !! , vi får bara hoppas att allt går bra !!!!!!!!!!!!


Jaaa , kyckling och sallad nu , sen städ om man orkar vill säga moahhahahahahah :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin