fan vad ont

aj aj aj , taaandvääääärk lagomt kul NOOOOOT , visdomständerna kommer som sagt inte få plats i min käft , jag som trodde den var stor men tydligen inte , så nu måste dom bort , viktigast med dom understa jotack , har haft problem med dom förut när dom växer för dom växer ju inte som dom ska helt enkelt ! , ja så det är bara tacka och ta emot skiten , dyrt hos tandläkarn är de också 2000 för att få bort 1 tand och alla mina fyra måste väck billigt som fan , skulle få en thailandsresa för dom pengarna ! , men men , det är speciellt en tand som jag har mest problem med så den får ju rycka först såklart , undra hur ja ska somna inatt då :S .... med tandvärk utan värktabletter , fy fan vad perrry NOOT !!!!!!!!!!!



/ Rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin