dubidubi ..

Hello ,

nu har mitt sällskap gått hem och snart ska man jobba ,
ja käkat mat och är proppmätt sett på bonde söker fru , och har även diskat mitt berg nu är det bara disk från den lagade maten trött man blir , men de får vänta tills imorgon!  ,
ja vad ska man mer säga , maten smaka god , och kvällemn och dagen har varit bra , helt ok dumt att klaga liksoM! ...

Nu har man slutat med allt vad det heter med godsaker , tårta käka jag idag men de var ju hans födelsedag man vill ju inte vara ohövlig men har inte käkat godis sen i fredags så nu ska jag banne mig ta tag i träning och allt , jag mådde så mkt bättre när jag tränade så nu jävlar , ska börja dricka soppor och ägg och havregrynsgröt till frukost , nu ska jag banne mig  göra det, det är på tiden nu , har gått upp allt för många kg sen jag flytta till kvarnberget , för mkt skitmat och godis dricka osv ! ,

önska mig lycka till !!


/ rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin