Det var jag

Saknar dig fast du står här mitt framför mig !!!!!




hej alla , och god förmiddag , nu blir det käka snart får besök snart :) .. kul & mys
ska även ta mig och dra och träna hade jag tänkt mig haha , vi får väll se hur det blir med den saken , men kan ju hoppas ja tar mig dit iaf , vore så skönt ! , sen Robinsson har premiär idag fy fan MÅSTE MÅSTE MÅSTE se :) ..

Ska ju tydligen vara så jävla hårt detta året det blir riktigt kul att se såg på förkväll när dom intervjuade paulo roberto och han sa att det är verkligen hårdare än någonsin inte bara i sverige utav alla robinson och liknande program!  , så det blir skoj o se vad det är för miffon som är med ! , SPÄNNANDE !! ..


såg även på Välkommen åter med alla kvinnokomiker haha fy fan så roligt , ja dör av skratttttt ...
min humor verkligen ... ja vad mer har man att säga nej inget vettigt iaf  som vanligt ,


Nicki Minaj - Your Love  BRA LÅT !



/ Rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin