40 års kalas

Hello ,

idag har dagen varit städa jobba och duschat sen mötte ja upp mamma köpte present till kid och sen gick hem till han på 40 års kalas , :) .. grattis till dig kid hhee :) fick prinsesstårta och smörgåstårta bjöds de på men ja gillar ju inte de så tårta var helt okej för mig :)
sen till pekås och handlade massa och sen hem :P , så nu är jag hemma ska jobba inatt 4 härliga timmar framför mig , :) ..
Sen jobb imöra morgon och eftermiddag sen jobba natt igen sen är jag tusan i mig ledig , fredag lörda söndag fy tusan så skönt kommer att ha jobbat 25 timmar denna vecka bara på Måndag , tisdag , onsdag , torsdag ! så de ska vara skönt att vara ledig 3 dagar sen !!

jaaa , vad mer sker , jaa får snart fin fin besök en stund innan jobbet drar igång , ska göra lite käk här nu och diska , har värdlens berg , fyy vad tråkigt men behövligt ! , ja sen imorgon blir de nog bara jobb och en fika med Therese och pappa ! jaaa , men ha de så bra gott folk det blir fläskfile och ris (Y)! ...




Pöss & Pörr / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin