våfflor

Hej hur har eran dag varit?
min har varit bra Victor kom hit vid 13 sen sov han sin tupplur och sen gick vi och mötte mamma på ica spar och bara pratade lite , sen handlade vi och nu har vi ätit våfflor och jag har precis diskat och gjort i ordning , invigde faktiskt mitt våffeljärn som jag fick av farmor :)

Ska ha victor till imorgon eftermiddag , jag är mätt och belåten och får inte ner nått mer "puuh"
Victor har nyss duschat han somnar nog snart och för mig blir det att se eruvision contest 21.00 på ettan , det är väll det enda jag ska roa mig med ikväll ska ta lille victor till mariebergsskogen , hans mamma är förkyld nämligen, stackarn låt super krasslig hoppas hon sover gött nu och kan sova hela natten och att hon blir bättre!
Nej nu ska jag röjja här hemma lite , ha en bra kväll / rebeccah




pappa & victor visst är dom lika?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin