Uppe med tuppen

hej hopp alla pigga och glada ;) Idag är jag vaken med tuppen ,Natasha ska ju till skolan och sover ju i samma rum som henne så de e klart att man väcks när hennes klocka ringer och när hon kliver upp och väsnas en massa , men jag överlever nog då somnar man tidigt ikväll eller sover lite middag det brukar vi göra här i arvika som igår sov jag från 16-18 det var svin gött samma sak i lördags ! , men men , så nu har hon kompis här och dom sminkar sig o grejjer på toan , oj oj hon börjar bli stor min lilla lilla syster , saknar träningen lite när jag är här men man får ju sig promenader med hundarna så det funkar ju ändå samma träning liksom! , missade jympan igår :( det var tråkigt men jag får gå nästa söndag som sagt ! , Natasha ska med hem en sväng , hon saknar ju sin bror andreas så det e klart hon ska med till karlstad några dagar men det är inte hemfärd än :P får se vad paulina och jag ska hitta på idag då jag hörde på ryktesväg igår att det blir vofflor till middag låter ju göttt som fan om jag får säga det själv ;) Sen så har jag en hemlis som ingen annan vet hoho , kul tycker jag ! , Jag drömde så jävla könstigt inatt fy fan vill inte drömma sånna drömmar man pallar liksom inte , men tur att det bara är drömmar ! , Nu är det 1 månad kvar tills SandraB och min kusin Jossan tar studenten och snart drar jag igång med jobbbbbb på Lindex så sköönt , få in en rutin o börja slita :) .. ska bli så rooligt :) men ska jobba Fredag , Lördag denna vecka o även Tisda Torsdag nästa vecka därefter så jag har allt jobb nu också !, ja vad ska man säga , allt ordnar sig och jag trivs med livet så är det bara , PUSs & Kram / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin