skitfilm & Skitväder

meeen fy fan vilken skit film den där "Darling" var igår trodde ja skulle smälla va så¨jävla dryg , jag somnade typ 22.30 det var götttt ... sov på söffa inatt eller ja vaknade vid 2 och rökte och stängde av tv.n sen samma vid halv 7 imorse , sen la ja mig i sänga de var gött MOOS !

vet ni gott folk , det är SKIT VÄDER UTE PISS PISS ÄKKEL VÄDER ,men snart är det "VÅRA BÄSTA ÅR "

hurrra jag missade deet igår och det är verkligen spännnande nu :D ... ska göra havregrynsgröt tilll frukost , hurra hurra , blir nog ikke jordlotten med mamma idag , och inte träffa killkompisen heller , surt surt , men men de finns väll flera dagar , ska iaf , hem till sandygirl och ge hennes en astudentpresent som sagt varken hon eller jag orkar vänta på sånna här saker haha !! ... 2 veckor kvar till balen , den ska ja o kolla på , spännande eller ja roligt , fast jag är själv ingen baltjej dirket så att mig kvittade det , jag är bara inte en sån tjej som gillar att klär upp mig för en enda kväll för så mkt pengar också för den delen , då gjorde ja hellre nått roligare men mina närmsta vänner :D .. men men alla är vi olika :)

nej nu ska jag se på våra bästa År , Pössss / Rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin