Sista

Ett sista inlägg innan jag intar soffan kasnek bloggar mer ikväll man vet aldirg om jag kommer bli sittande vid datorn hela natten , brukar bli så när jag inte sovit hemma på några dagar då blir de att ja håller mig vaken länge , inte det att jag är rädd , men ja jag vet inte moahaha kasnke lite ensamt och tråkigt ! ,

Jag ska se filmen om 1 timme iaf "darling" , det vet jag hoppas den är bra ! en svensk film jag aldirg hört talas om , vi får väll se hur den verkar om en timme alltså på ettan ! ,

Sen blir det nog några AA avsnitt gud vad jag tittat på de senaste tiden , men så är det, en bra serie liksom!

Imorgon bjuder dagen på att först vakna såklart kolla vädret om vädret är ok ska jag träffa en killkompis o vi ska bara sätta oss i stan o snacka skit o bara njuta av solen ! , sen blir det även till mamma på jordlotten och hjälpa henne lite inte för att jag kan nått om plantering i rensnign o skit men hon får väll visa mig :D ... sen blir det hem till sandra hon ska få sin ena studentpresent , ja vad mer , nej sen e nog dagen slut antar jag , vem vet hinner nog med något med under dagen eller vad tror nI? har tagit fram fläskfile ut frysen iaf så måste klämma in och hinna laga det också mums , finns inge godare köttt ju vad gillar du bäst ??

Kram ha en fin kväll / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin