Rebeccah = Namnsdag 17 maj






Ja med denna bilden vill jag bara säga att man fick i sig mat idag :) och att man mår mkt bättre än igår , fläskfile och pommes käka jag förut och det har fått stanna vad skööönt det var åt lite honungsmelon också ... gottiit det !!
´Rebecka och Jag har namnsdag idag så hon kommer hit sen så ska vi fika lite hon bakar bullar så hoppas hon tar med en bulle till mig så får vi skåla med lite kaffe och fira med bulla att vi har Namnsdag ,


Det är 17 maj också det innebär att det är Norges nationaldag och att alla som är i norge får en jäävligt rolig dag , fan va roligt det är att vara i oslo och se paraden och allt sitta på en resturang o ta en öl o äta god mat  , det var säkert 5 år sen jag var på 17 maj sist .. med farmor , erik , Cassandra , jossan bror men rooligt hade vi !!!!herreguud det är nått som jag aldrig kommer att glömma , på resturangen fick vi ballonger som det var sån hellium i som vi började blåsa i oss på resturangen och pratade , haha det var riktigt roligt jag minns hur folk tittade , det var en lite finare resturang om man säger så mitt i oslo precis så vi satt o tittade på paraden från resturangen , jaja , minnen minnen , många minnen har man , och så har man namnsdag på denna underbara dag också , ha en bra måndag / Kram Rebeccah


P.s Jag hittade ingen lämpligare bild men de e inte min fläskfile haha !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin