polka

jaaag gilllade marabou polka fan va gotttt , har börjat se andra avenyn från avsnitt ett nu :P såg tvåan nu i morse :P tror fan inte jag sett dom första avsnitten ,
isåfall var de ju 2,5 år sen så jag minns ju inte :P så jävlar va roligt att se :) , jaa sola skiner i arivka blir nog en promme sen med alla hundarna och sen ska vi ut till börje en sväng så hundarna får springa där , sen träning ikväll , och sen blir det säkert film ikväll igen , såg ju Horsemen igår den filmen jag valde men tror ni att jag valde en film  jag redan hade sett eller ??

Japp de gjorde jag , kul hahaha , men paulina o mats tyckte den var bra , tur det då
tycker ja med men jag hade ju sett den hahahahah :P

minnet bra men kort :P


ha en bra lördag // Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin