På hugget ..

hejsan

Igårkväll var jag på hugget sörrni , jag använde sidan www.busring.se och busringde till mina vänenr hahahaa , använde den som är att dom ska byta ut stammarna i ditt hus hahaha , så klockrent , lurade , Sandra H , Rebecka ,& kusin roger , och imorrse ringde ja mammas arbetskamrat Lisa och hon gick på det herregud vad man har fått skratta hahaha :P .. förlåt alla , men jag antar att hämnden r ljuv eller nått hahah riktigt kul sida börja med att Paulina & Jennie gjorde den på mig men jag fatta ganska snabbt att de va sånt där då jag har vart med om det förut ! , hahaha

Kul sida med svin dyrt 10 kronor minuten så tänk er för om ni ska luras , pengarna drar iväg fort på sånt där :)!
men de var de värt var riktigt roligt =) ...




hitta ingen bättre bild men de flinet hade jag hela kvällen igår iaf :) hahaha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin