morgontrött

hej gtt folk , då är man vaken då , har varit uppe sen halv 7 imorse , Hurray , o sov inte så super inatt heller vette tusan men så är det , nu har victor blivid hämtad av sin morfar och ska nu till dagis :) .. sötisen<3
nu blir det vila ett tag sen blir det städa o röjja här hemma ser bedrövligt ut måste jag erkänna !men pedant som man är så klart man städar :) ... vill ju inte bo i en svinstia ! , jag ska sen duscha och ut o sätta mig i solen för fy vad skönt det var ute måste jag erkänna :) ..

mums en bok i solen alltid lika skönt , kanske man får sällskap?
Sen blir det träffa mammi en sväng , men som sagt vila just nu , kroppen e helt död känner jag , PÖSS / Rebeccah

Postat av: Johanna

Eh jag såg att du meilat mig,detta här:



"nej jag är inte 12 år och jag tycker du ska tänka dig för innan du ger kommentarer om nått du inte har en susning om varken snacka en massa dynga om folk du inte ens känner eller om vad folk gör o inte gör , sköt du ditt istället , du kan ju fundera på ditt egna bettende innan du ger dig in i o kommentera o ge åskiter om andras som du inte ens känner till råga på ALLT !!"



Va fan snackar du om ?

2010-05-27 @ 09:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin