LåneMobil

hej hoppp och god kväll eller vad säger man !? , sen eftermiddag kanske hehe ...
har suttit kolla på tv lite , det var bland annat finalen på Sökandet av Julia på ettan såg slutet rätt som vann tycker jag fast att jag inte har varit med och kollat på ett enda avsnitt faktiskt fast jag gillar musikal , sång , skådespeleri och dans , det är så roligt att kolla på :)

SEN SÅG JA FINALEN av Anna anka söker assistent tog slut nu tycker hon skulle ha valt tjejen , hon VALDE FEL !!
men men annas val haha !! ...

Imorse vaknade jag tidigt , låg i sängen o drog mig någon timme sen duschade jag och gjorede mig iroing cyklade ner till 3 och där låg ju hela deras system nere så dom var tvungna att ha kvitto på mobilen Ehhh , jaa vart har jag det :S .... jag håller väll inte orning har allt i en bunt bara , men cyklade hem och vips så hittade jag kvitttot o denna stora hög med papper jag har , lite orning har jag allt haha :D spar skiten iaf !! de e ju tur det !

Så jag cyklade tillbaka till 3 så nu är mobben på lagning och jag har en lånemobil nu , nöjd som tusan mohahahaha , en mobil ja varken tycker är snygg eller kan med , nokia är inte min bästa vän jag håller mig till sony ericsson telefoner så sorry Nokia !!!:)
men men de e tur man får låna iaf annars så skulle ja ju vara onåbar o de går ju ikke sa nicke !! ...

ja ja , jag vet inte jag lagade mat när jag kom hem och det blev pasta och korvsås eller vad fan amn ska kalla de , korvgryta kanske låter bättre ?! ... mätt o belåten blev jag iaf !! ...

undra om man ska ta tag i disken som ropar eller om den ska få vara :) .. det är frågan , solen är framme kanske ska ta mig en cykeltur ?! , det är så sköönt !!!


tack för igår carro , super trevlig kväll och en trevlig cykeltur fick vi också !!!:) <3

ne ha en bra söndag gott folk / Rebeccah

Postat av: carolina

Tack själv gumman <3<3

2010-05-23 @ 18:38:45
URL: http://vinterlandskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin