Laddad

Hejsan och godkväll

ett sista inlägg nu innan ja ska kosa natten :P
Idag har jag gått promenad och handlat blev mkt dricka och saft o mjölk o sånna grejjer tungnt som fan tur carro var med o hjälpte till tack tack :) hade adlrig klarat mig annars
dumt att handla så mkt när jag ska åka bort på fredag , till afrika :D men de går ut 14 juni o innan de är jag ju hemme :P

jaja , vad ska jag säga mer , fick inte tag i maraboue Polka kolla både netto och Pekås , undra vem som kan ha den dÅ? , ica kanske , jaja får se i arvika om ja kan finna den där :) så ja kan få känna den goda smaken den ska ju smaka som marieanne har jag hört i andra bloggar ! men det märks

dåligt slut på andra avenun 185 avsnitt dom kunde ha gjort 200 tycker jag , bläää besviken och ledsen , tröstade med oboydryck mohahah :P Nu ska jag snart sova , har inte så mkt mer att tilllägga denna kvällen , dagen har varit bra , nu blir det sängen jobba hel dag imöra :) slutar 19 och ska iväg o träna dirket efter skönt som fan , vi får höras gott folk ,  / rebeccah

p.s kanske komme rigång med bloggandet igen efter all bloggtorka :P det märks :)

Postat av: carolina

så lite så :)

2010-05-05 @ 23:27:13
URL: http://vinterlandskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin