Huppegupptäcksfärd

Kom vi sticker ut på en Huppegupp gupptäcksfärd ...



Godmorogn gottt folk ,



vad gör alla idag då??
har vaknat för en stund sen , ska snart hoppa i duschen
sen ner på staden en sväng sen blir det nog en sväng till mammsen också sen vid 18 tiden blir det iväg och träna ... skönt som tusan ;)
man är så mkt piggare nu när man börjat röra på sig så här fy fan , hela jag skiner upp när man vaknar på morgonen och har börjat käka frukost de har jag inte gjort sen ja va liten unge ju , det är så himla skönt vakna i tid varje morogn och vara pigg som fan !!

jaa , imorogn onsdag har jag indirekta planer , jobba hela torsdag ooch sen på fredag åker jag till afrika så jävla gött så längesen nu , blir träning där med ska jag säga er får väll gå med mats isåfall moahhahaa :P ska inte ligga på latsidan nu när jag har kommit igång ! ...
nej en lugn helg alltså ha en fin tisdag / Rebeccah







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin