hemglass

Fy fan vad längesen man köpte glass från glasbilen , har du nyligen gjortr de ? fan nästa gång han är i krokarna ska fan jag handla av glassbilen , så jävla gott det är som när man var liten jue , hihi ,

glass är gött o speciellt på sommaren , problemet har ju alltid varit att man inte har kontanter när biljävlen snurrar här där jag bor men jag får helt enkelt ta ut en slant o ha hemma , eller tar glassbilen kort? ,
HAG JARG ALDRIG VARIT MED OM  men nu var det många år sen jag handlade av glassbilen så jag har absolut ingen aning ! , men GLASS SKA JAG FYLLA MIN FRYS MED MUMSSSSS !!!!!! / Rebeccah



Postat av: A

det var många år sedan hade köpt något från hemglassbilen också.

2010-05-25 @ 19:33:09
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin