Haglat & Regnat

hej hej

i arvika har det haglat och regnat sen ena stunden har det varit sol men nu är det svart och mulet på himlen tråkigt värre , har ätit våfflor till middag idag och paulina åkte för snart 2 timmar sen , ska jobba natt hon stackarn ! ,

jag och nasa blir ensamma ikväll eller hennes kompis sandra ska nog sova här så jag får väll ta en promenad med alla 4 hundarna här så jag inte blir så uttråkad, annars blir det inte så mkt mer idag ska göra pastasallad till natasha sen innan de är kvällen men hon har inte kommit än med gurkan som hon skulle och handla har tagit henne 2 timmar nu , dryg unge :P .. men men det spörs väll när hon kommer tänkte göra den där salladen innan jag drog ut med hundarna , mp3.n och ta en runda runt ok , lagom lång promenad ;) , 5 km typ skönt inte blivit någon träning här i arvika emst onyttigt men  nu ska jag hem imorogn och nasa ska med så på torsdag får jag ta mig till träningen även fredag och söndag också om jag inte mår för dåligt på söndag haha men jo da , gött o komma iväg på söndag på jympan , ska nkasnke ut på lördag , jag vill det iaf ! , vi får väll se ,


Jaaaaa ha det bra alla hemkomst till Karlstad imorgon / Rebeccah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin