crazy

hej hej ,


ja idag har varit en trevlig och fin dag , började med att man gick upp vid kvart över 6 sådär super rolig tid , victor ville prompt upp då sen blev de macka och kolla barnkanalen vid halv 11 kom carro o vi käka ungpizza sen blev det vidare till mariebegrsskogen kollade på alla djuren och matade fåglarna med gammalt bröd jag hade hemma mohahhaahah ,

sen blev det leka i lekparken victor njöt hehe :) , vilket jobb det är att ha en 3 åring som är över allt , sen bjöd carro på glass vid timmys fast innan de var vi på clas olson och köpte en ny abdapter till hennes dator ja för er som inte vet vad det är så är det laddare till bärbara datorer ;) ... hehe
ja glass blev de o sen hemgång , hem fullspäckad dag och sol hade vi hela dagen också skönt ! , Nu sover den lille och imorgon kommer hans moffa och hämtar honom i kör han till dagis , skönt hihi :) kommer väll få gå upp lika tidigt imorogn antar jag när han somna såhär tidigt men det kan ju vara bra det med :) så man får nått gjort av dagen ! , de har varit roligt att ha honom två dagar men de e skönt att bli själv sen också hehe , jag är ingen lektant av mig mohaha ... :)
ja men roligt har det varit han e ju min bror och hans mamma e så förkyld så man kan knappt höra vad hon säger halsen e helt kass o hon har ont i hela kroppen och feber !

Jaa denna kväll ska jag bara ta de lungt o lägga mig i tid för de gjorde jag inte igår .. tack carro för denna trevliga dag :) .. sen så är jag lite deprimerad över en sak men hoppas att de kommer ett brev imorogn så blir jag glad ,du fattar carrro :) ...för det börjar bli jobbigt nu när man aldirg får svaaaaaaaaaaaaaaar , hatar att vänta !!...
sen är det ju skolan också , jag vill gärna ha svar på skolan , men de e en annan femma detta svaret e typ nästan viktigare just nu iaf ! .... ha en fin kväll =) Rebeccah

Postat av: carolina

Tack själv :)

2010-05-26 @ 18:38:12
URL: http://vinterlandskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin