Bra dag

jajjamen bra dag på jobbet idag , jobbade 09-17 slutade jag o pia vi blev klara snabbare med inventeringen , känns i ryggen att man suttit hela dagen :) men en toppen dag jag och pia köpte oss glass o satt ute på våran lunnch så jäkla sköönt väder :) MEEE LIKE nu kommer värmen :)

har nyss slängt ihop käk o har ätit , undra om de e nått bra på tv eller om man ska duscha o bara ligga o slöa , ?!
jag vette tusan eller om man ska diska !??!?! hmm för de gör ja ju knappast imorogn bitti när jag börjar 07 haha ... men blir tidigt i säng iaf , måste iväg o träna också  , kanske ska pallra mig iväg imorogn kväll får se hur pigggg man är , sen blir de arvika på Onsdag , o ska ja inte jobba ons så åker jag nog redan imorgon kväll , ska ringa paulina imöra , KRAM KRAM ha en fortsatt bra kväll allesamman !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin