söndags film

hej o hå
nu är paulina och jobbar jag och mats kollar tv och natasha leker med kompis på sitt rum ,
jag ska se blåsningen och sen ska jag se filmen Music and Lyrics :P har aldirg sett den så hoppas den e bra den verkade bra på reklamen ! ...


mats ska och jobba imorgon  halv 5 åker han så de blir jag som får sköta att natasha kommer upp till skolan slut på lovet nu för hhenne , veckan gick fort som tusan ! .. redan måndag imorogn liksom , snart tisdag önskar :D få massa nytt , gardiner , köksbord , vardagsrumsbord , tv-bänk , sängkläder jaa hurrrrrrrrrrrrra va snygggt allt matchande liksom sen är det bara en ny matta jga vill ha så är jag nöjd haha ! nöjd haha inte haft lägnehetn mer än 10 månader och redan vill ha allt nytt haha jag e ju smart :P  men men så är det , sen vill jag ju ha sängramen men den lär jag aldirg få som jag sagt , men kasnke köper den i sommar för egna pengar :) .. resa resa utomlands blir det i sommar också fy fan vad skönt om jag kommer in på plugget då :) belöööning =)!

Postat av: Alexandra '

Halloj! Gjort något kul i helgen? =)



Jättesöt blogg!



Kika gärna in i min blogg

2010-03-07 @ 19:29:22
URL: http://http://igotmyownthing.blogg.se
Postat av: Carolina

klart som fan att vi kommer in på utbildningen tösa :)

och så blir utomlands ;), haha och du får lära mig att släppa loss^^



Kraaaaaaam<3

2010-03-07 @ 20:14:41
URL: http://stoltdansk89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin