Söndag 21/3

Hello ,

ja som ni förstått är ju Veckans blogg tävlingen igång och jag är en av dom tävlande . vi får väll se hur det går , bara folk röstar så tror jag att jag kan ta hem denna skiten :)

Lördagen bestod av data tv och film hos sandra , även pizza :)
Körslaget var ju bra gillade dock Picasso's kör bäst men klart man håller på rongedal :) .. gillade inte hon i guldigt med bara tjejer , det går inte de hoppas hon åker ut på lördag :)

Jaa jag o sandra somna väll vid halv 3 kollade på "Rena Rama Rolf" minns ni den serien , fy fan så störtskön :)
Robert gustavsson är ju så jävla bäst ! , jaja , sov från o till på möran så vi gick upp vid halv 13 sen gick jag hem till mor o nu sitter jag här o bara göttar mig , till veckan börjar min nyttiga vecka får väll se hur det går , får hoppas på bra väder så att man kan vara ute och gå mkt , sen ska jag jobba torsdag också , annars är de inte så mkt planer denna veckan jag ska bara tat lungnt inga MÅSTEN ,
Jo ett samtal men de tar 10 minuter , eller juste tandläkarn också har tid på söndag det kan jag inte komma på .



ha en fin söndag / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin