sola skiner i Karlstad

hej ,

Tisdag morgon solen skiner och jag har varit ute med edwin i skogen ,ska ta mig en dusch och vandra ut igen i skogen sen :) ... mamma jobbar till halv 5 o andreas är inte hem så det blir att jag får ta hand om den lille skiten :)! .. då passar de bra med promenader för både mig och honom haha ! ...

de gör ju inte saken sämre att solen skiner och att de faktiskt är gött ute ...
ssen får vi se ikväll om jag ska vandra hem till mig eller om jag ska stanna en natt till vet inte vad jag ska hem o göra heller , men ja kanske behöver lite mer kläder ... jaja , vi får se hur jag gör :) det märks ju .. nu ska jag göra mig frukost det är min nya grejj , har börjat käka frukost faktiskt , viktigaste målet så det är ju smart gjort av mig ! .. går man upp tidigt så orkar man med en frukost :) ..

somnar ju inte sent längre hellre , 00.00 o då är de det längsta ja e dret trött vid 22 nu för tiden somnade typ dirket efter Spårlöst igår , sjukt men då vaknar man tidiggt som sagt :)

Ha en fin dag, inget speciellt på tapeten idag heller 

 / Rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin