Snygggggggggg

tjabba , ja nu har vi käkat lunch och jag har färgat håret på carro det blev faktiskt super snyggt :) .. gött att man kan agera frisör och hjälpa till så att nån blir snyggare :) så får man säga haha :D .. om man blir lite snyggare gör ju inget eller?


Så länge man inte säger att man har gjort någon snygg , då kan de ju tolkas som att man tycker den var Ugly innan hehe , så snyggare är tillåtet :)! ..

vad tycker ni? , Pöss o ha en fortsatt bra dag jag tänkte jag skulle med henne på stan sen får vi se jag känner mig sleten , sovit 5 timmar så jag borde egentligen sova nån timma , huvudvärk också nu blää!


/ Rebeccah


Postat av: simone

Haha låter bra det ^^

2010-03-17 @ 15:33:00
URL: http://fattybom.se
Postat av: Monkey

fast om man säger att man gjort någon snyggare är det inte heller najs hehe kan ju också tolkas som att personen var ful innan.. och att man gjort den snyggare

2010-03-17 @ 16:50:55
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin