saknad?

hej hopp

har ni saknat mig har vart en dålig bloggerska ....

Lördagen består av sol strålande sol och massa plusgrader kan de bli bättre?
ja de kan de väll , de kan bli varmare och snön kan vara gone tycker jag.
sen skulle de inte sitta fel med några mille i kassan heller då skulle allt vara bättre än bäst :)

Som alla kanske vet fyller jag ju 21 den 2 april då det är Långfredag , så jag flyttar mitt kalajs till Lördag 10 april så alla får äta sina påskägg och allt vad det innebär med påsken :) .. påskmat osv.
Det var väll bra ? HOPPAS  många kan komma vi ska ha en trevlig och rolig kväll , min lägenhet är inte den största men de blir ju allt trevligare desto mindre man bor och om många kommer vi gör denna kväll till en kväll att minnas läääänge , kom med ett glatt humör så är du mer än välkommen :)

Ikväll blir det Körslaget hejja rongedal våra värmlänningar :) hela värmland hejjar på er det hoppas jag ni fattat ;) blir bjuden på pizza av sandra också , då e kvällen räddad ;) , inbakad Calzone  fy så gött , en lugn o skön helg , med bara massa fett , sen till veckan hra jag lovat mig själv att hålla mig från alla söt saker får se hur många dagar de går ;) , jag ska fixa massa i veckan och även jobba på Torsdag , så i veckan har jag att göra !!!!!


ha en fin lördag =) Pösssssss / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin