Pann-Cakes of a la Rebeccah

Ja alltså behöver ni detta om ni ska kunna göra denna svåra Middag,Lunch, eller som dessert ja ni läser rättt just denna rätt kan ni äta när fan som helst inprincip det är liksom mättande och man kan piffa till den med mycket smått och gott men de är en annan historia !!! Alltså du Behöver:

2 Ägg
3dl Mjölk
4dl Mjöl
50g Margarin
3dl mjölk (kanske 3,5 de där märker du , de ska ju inte vara nått jävla hav med massa mjölklumpar)
1/2dl Socker
1tsk Vaniljsocker

Gör Såhär:

Knäck äggen i en skål eller vad du nu har hemma , se för fan till att inga skal hamnar i skålen då kan det lätt bli väldigt jaa krispiga pann-cakes , inte nått jag rekomenderar måste jag säga , iaf , vispa ihop äggen med 3 dl Mjölk och då säger vi såhär vispa med vad fan som helst bara de vispas ihop pösigt, själv håller jag mig inte på latsidan så jag använder en vanlig visp , sånna som brukar vara lata av sig använder sig av elvisp men det får ju stå för dom helt enkelt tycker inte det är så jobbigt att vispa , som sagt använd vad fan du vill bara det vispas ihop!

I med mjölet och sen med den smälta margarinet rör  samtidigt om du klarar detta svåra moment, kan kanske vara lite svårt ibland men det klarar du nog , inte lika bra som mig kanske MOHAHHA men försök för fan !
Sen då ska resten av mjölken i och detta kan ju tyckas vara väldigt svårt men det är lätt , häll på må få alltså lite i taget så att du ser hur smeten ser hur är den tjock då kan man tänkas att lite mer mjlk borde tillsättas fattar ni min vinkel där eller?

Sen brukar jag alltid tillsätta lite socker & vaniljsocker bara attt röra ihop skiten , sen är de klart för att steka och steka kan väll alla va+??? så den kursen tänker ja inte ta med er..

Tips på tillbehör:

Sylt,Glass,Socker,Grädde,chockladsås,frysta bär ja vad fan som helst !!! .....
Grädden får duu ju vispa med elvisp om du vill det brukar jag göra , det är fan inte till att vara lat man kan ju få MUSARM ANNARS HAHAHA ..

Smaklig MÅLTID MY FRIEND , Måltiden är serverad , Pann-Cakes Of a la Rebeccah










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin