omg otur

tjenna , gick upp på natashas rum förut och såg på en film sen blev jag så trött så att ögonen gick i kors på mig , så jag har sovit från 18.00- 23.25  så ja kommer väll inte somna¨på ett tag eller så gör jag de , för ja sitter och gäspar hela tiden haha , har väll varit trött idag , vart hemma hos börje och gjorde massa påskfint till honom han kommer hem imorgon hoppas han blir glad :) lite påskris med fjädrar och hängande ägg i , fint de !! 
 sen hem till anette varit ute med zippo och så tog vi med oss melody hem till oss,

ja sen blev det lite shopping på stan o sen hände inte så mkt , Kyckling och ris blev de gött som faen ! ,
Imorgon , blir det väll inget speciellt vad jag vet , hoppas jag kan sova sen iaf så man slipper sitta uppe halva natten för att man råkade sova lite nu ! , men men får väll se , får väll se en film annars , Puss o kram / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin