nyligen hemkommen

hej hoppp


nu har jag nyss kommit hem , men nu blir det ut igen lika snabbt som jag kom in hehe , ska med till cantrum & Biblioteket , hoppas ja hittar en intressant bok jag kan läsa jag behöver nått att samla tankarna med , så är det bara , får väll se ville läsa Cash men den e de ju kö på hela tiden så orka , det är nu ja vill läsa den men ja har ju sett filmen så de kan väll kvitta men skulle vara roligt att läsa boken och se om den e så mkt bättre en filmen som alla säger , well weell , blir klä på sig o dra nu vi hörs om en liten stund så  ska ja väll skriva något annat onödigt inlägg haha :)


Puss & Pörrr / rebeccah

Postat av: v

svar

tack:)

2010-03-18 @ 16:31:08
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin