Närmar sig !

Hello

Nu är jag hemma hos mig , städat garderoben och vikt allt så prydligt och fint det behövdes , bruakr slänga in alla rena kläder annars , det är ju onödigt när man kan vika och ha ordning !!!!
 

Ja sen har jag väll inte gjort så mkt jo duschat , musik är livet när man sitter själv såhär , mamma färgade skallen på mig förut innnan jag traskade hem , såg även Våra Bästa År , och några till serier men vid 15.30 var jag hemma i min lya imorgon blir det damsugning och torka golven , och tvätta , annars inget i planerna, eller de där samtalet som jag skjuter på hela tiden , kanske skulle vara bra !!! ..

Ja vad ska ni göra ikväll?
jag har tänt massa ljus nu och myser här och så ska jag se på Halv åtta hos mig och spårlöst annars inget mer speciellt , en film kanske :)! ...

Ha en fin kvälll ./ Rebeccah


bilden är inte min , men såhär fint har jag vikt :) GÖTT!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin