Mulet & Disigt & Depppiii

Tjabba ,

fy att det kan pendla så med vädret över en natt igår var det plusgrader och soligt och heöt underbart väder och idag nu på morgon kvisten så e de mulet o disigt ute fy fan va segt man blir ju inte pigg precis av skit vädret.

Som igår satt ja o mamma till o med på ballkongen o drack morgon kaffet , iof har jag ingen ballkong hemma hos mig så ja hade inte kunnat gjort de idag ändå men , man undrar ju varför de kan vända så förbannat , men men , vaken med tuppen är man som vanligt , och idag kör vi med bloggandet igen ,

ska ner på stan en sväng , men just nu sover carro fortfarande och jag skulle behöva dusha o helst behöva tvätta innan ja gjorde något annat men det är mkt man skulle behöva göra , jag blir så frustrerad på sånt så då skiter jag i allt o bara gör de som jag tycker är roligt , jag hatar just nu att vara arbetslös , jag gör väll inte så indirekt mkt till att skaffa mig ett arbete men jag har ett sommarjobb och sen ska jag börja plugga till hösten det handlar om 2 månader , vem  vill anställa mig april-maj liksom? , eeh ingen skulle jag tro !! ..
Men det är jobbigt och frustrerande att gå hemma man klättrar på väggarna , man gör inprincip samma saker hela tiden men veckorna rullar på ändå det är ju bra iaf !!! ..  nej ush idag är jag deppig , man har endel sånna dagar , så jävla jobbigt hela jag blir så negativ till ALLT , kanske blir bättre med dagen vi får se just nu känns allt skiiiit !!!!!!!!!!!!!!

Jag vill bara dra ifrån allt till ett varmt land o bara ha de gött , här e de ju knappast varmt land det får gärna bli en fin sommar också , iof ska ja jobba hela sommarn men man blir så mkt mer  positiv om det är sol o värme !!!!!!

Ha en fin dag / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin