morron morron på er !

Hej och godmorgon på er ,

vaken och alert solen sticker fram då och då molnigt som tusan , och kalla vindar men när solen ligger på var de riktigt skönt ppå ballkongen ! ,
mamma ska färga håret på mig sen eller jag äkkel utväxten fy fan vad jag hatar utväxt , sen blir det promenad och hem och ta hand om mitt hem,

börjar min nya diet idag ska iaf ta en vecka i taget men fy fan vad peppad jag känner mig nu jävlar ska här brännas bort fett vill jag lova , så man kan visa sig på stranden i sommar , för det kan jag uppenbarligen inte nu med några kilo extra på magen! , fläsk fläsk fläsk!!!!!

Nej nu blir det att ta ut edwin , sen blir det våra bästa år som är 10.25 Bästa serien som går på förmiddagen det !

Ha en fin Måndag alle sammans =) <3

Puss & Pörrr/ Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin