MåndagsMöra

Hej o hallå

måndags morogn solen skiner hur underbart är det inte , nu blir det sätta på kaffet och sätta sig vid solväggen o ta en cigg :) .. fan trött jag är , men sovit dåligt , eftersom ja skulle väcka natasha , men hon kom upp o iväg till skolan , har nyss tagit ut hundarna och ska ge dom mat nu .. paulina kommer väll om någon timme , slutar 11 tror jag det var , så jag kan ta de lungt nu ett tag sen måste vi städa hennes bil o grejjer, jaja imorgon bär det hem till Karlstad , =) , har ni saknat mig i karlstad?? , det tror jag allt jag har saknat karlstad lite men det är skönt att komma bort såhär en vecka blir som en utomlandsresa fast bara slö och ingen sol&värme , stackars mats som gick upp 4 imorse blää men men så går de gött att ha jobb iaf , :P men men nu ska ja göra kaffet o ge dom mat

/ rebeccah






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin