Man blir på så bra ..

Ja vad tror ni jo av musik blir man på bra humör , så jävla gött att bara känna lugnet o bara lyssna , har ni tänkt på att de flesta låtar handlar om Kärlek , gött de , det e ju så hälrigt med kärlek & Sex ahhaha ..
jag vette tusan men jag ska väll inte utala mig om sjävla kärleks delen jag e ju inte förhållande typen om jag säger så , väldigt dåligt på dne fronten kan ju undra på om de  emej eller restrerande personer det är fel påå ... men största chansen e väll mej va???

Men som sagt hur kom vi in på detta ja snackar musik , jo för inom musiken kan man komma in på många olika banor och musiken betyuder mkt för en person , och en viss låt kan betyda mer än en annan osv osv ..., det finns en berättelse bakom varje låt , sjukt men så är det ! , sen har väll inte jag hört alla låtar i hela världen men alla har väll hört en låt o sen har man nått att berättta om den låten eller har jag fel?
ja jag vet inte jag kvälls skriver nu bara e lite utttråkad , halv klollar på filmen Music & Lyrics och lyssnar på musik o sitter vid datorn på facebook msn och bloggar haha ja kan allt :)
duktig jag , men men ,

idag har vart en dag som jag tänkt mkt , som att snart e man gammal liksom när natasha tar studenten kommer jag att vara 28 år helt sjukt eller ??????????? en gammal kärring som förhoppningsvis kanske har barn då för ja kommer inte bli någon gammel mamma , men jag ska inte ha barn än heller o då liksom e frågan när hur var ? , för innan 30 ska ja ha barn om jag ska ha några de e ju frågan men sen inte innan 24 så jaa , ja den som lever får väll se , scary iaf att tänka så !tänkt super mkt ikdag , söndag och allt tid för att tänka liksom , 21 år snart liksom , man börjar bli med åren när man var 15 tyckte man att man var super gammal o cool , haha , 6 års sen de som man skulle börja 1.an på gymnasiet , helt sjukt vad tiden går man blir ju mörkrädd , och här sitter man arbetslös väntades påå att få börja plugga i höst och att dxe sska bli sommar så man kan börja jobba , och sen förhoppningsvis ha lyckan att komma utomlands o sen börja plugga !! ..
men man vet aldirg de e några månader dit , o innan det får vi hoppas att de inte blir en tragisk vandring dit ! ..
utan att man kämppar och promenerar nu när våren kommer och gåre ner några kilon så man kan visa fläsket på stranden , och slippa åka 1000 mil för att sola ! ... för såhär som ja ser ut nu nej nje inte visa säger jag bara ! , men men , det ordnar sig bara snön försvinner så blir de mkt promenader ja har ju all tid i världen ja e ju arbetslös ! ....det ordnar sig , om jag vill gå ner så klarar jag de :) ... slut med godis o dricka kan ja lova !!! .......
alkholen e väll de ja får trösta med :)


nej men tack o hej lever pastej vilket skit skriveri !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin