malaco Snöre Karamel/Kola

Tjennare igen , en promenad hem med massa tvätt fram och tillbakka till kvarnberget eftersom den nyttiga veckan börjar imöra , så köpte jag mig en Malaco Snören i karamell och kola smak :)
de ska ja suga på ikväll och se på blåsningen kanske någon bra film på tv.n också HOPPAS

annars har jag filmer på datorn jag inte sett , men nu blir det lungt  dirket man kom hem fick man gå ut med edwin också lagomt kul men men , nu kan man slappa lite vid datorn och värma sig för fy fan va blåsigt och kallt ! ...

palla vintern nu hit med våren ! ..

Ha en fin söndag / Rebeccah


P.s Lägger ner med detta att jaga röster till veckans blogg man kommer ändå inte vinna haha :D , men de hade ju vart roligt men tack för att man fick vara med och tävla iaf !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin