Kär

ja kär vad är det ?
det var nu liksom över 1,5 år sen som jag var ritkigt kär hemskt , men så är fallet och jag har väll inte riktigt kommer över honom heller jobbigt nog man måste ju gå vidare så är det bara men så är det , om man blir kär då är de på riktigt och den tiden med han var underbar , men de gick som de gick , nu får jag bara acceptera och gå vidare jag har de mkt bättre nu än för ett tag sen , de va ju inte så att man var lyckligt kär utan olyckligt kär men jag jobbar på saken , och försöker gå vidare jag med ......
för det har ju han gjort , så jag måste och jag har kommit långt och jag har väll inprincip glömt honom i think , men men det var äkta kärlek från min sida så det är bara inte glömma och gå vidare precis , men men min rätta kommer också.. vi var inte menade för varandra så var det ju bara , många säger att jag är kräsen , ja de kasnke jag är också :) men ja kan ju inte tvinga fram känslor för någon hellerm helt meningslöst:)



<3 / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin