im back in track :)

Helloooo gott folk

nu är jag tillbaka , var en tur in på ica jag skulle promt köpa mig lite godis  med mina favorit godias har dom på ica , är så jävla hungrig orka göra mat bääääääääääääääääääääääääääääääh , får väll göra mig nått snart om nån timma ska man ut med hundskrället också så man får väll passa på att njuta nu , fan man har vart ute hela dagen , det är alltid något men orka göra mat o orka gå ut med hund , det får man väll ta sig ork till hoppas jag ! ,

är de någon som vet att det är något bra på tv.n ikväll?? ..

Pöss o Pörr sålänge





denna godis e Lovely =)


Postat av: Melanie

sv: tack :) du får också ha e bra dag kram!

2010-03-18 @ 17:26:40
URL: http://melaniemelanie.blogg.se/
Postat av: Sabiina

Vad fasiken är det dära för godis :p?

Aldrig sett den ^^

2010-03-18 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin