igår 12/3 Fredag

Tjeenna ,

igår var jag på skatteverket ska adressändra mig , så slipper posten komme till moder , orka hämta den hela tiden , sen så gick jag till jobbet köpte örhängen och leggins , utgång idag lördag ju :) !!!!!!
Sen mötte jag Camill & Valter :) , alltid lika trevligt vi var hungriga direkt så det blev Mat på Burger King , FET !!
sen gick vi kikade i affärer hittade ingenting som alltid , blir så störd , men ska på stan med sandra sen kanske hittar nått då och ha på mig ikväll  ... iaf så träffa vi Becki och gick runt i lite affärer till , camilla o valter var tvugna gå till sin bil , parkeringen gick ut , men det var trevligt :) ..
sen så gick jag och Rebecka runt lite tilll o sen gick vi o handla o sen hem till mej , jag hade tvättis 18-22 , bääh hatart men men de gick snabbt o bra har bara att lägga in tvätten nu kvar haha ,

Men när Rebecka skulle hem till C och äta tacos så kom sandra till mig så käkade vi tacos o myste med tända ljus o såg på saw 6 och började se johan falk national näktergal , men såg bara halva och halva nu i morse , bvi blev så trötta haha !, det var riktigt mys ..
vaknade skit tidigt , sandra gick hem sen och jag har dragit igång med världens städning till o med i spisen och hela badrummet skiner nu , damsugit och dammat av överallt så nu är det fint tills ikväll , det blir bara jag Sara , sandra o rebecka men vi har roligt ändå :) om sara pallar hon e bakis hon haha :P stackarn .

Lite städning kvar sen har jag mig själv att göra iordning hoppp i dushen o sen gå på stan o systemet , sen blir de hem göra sig iordning för kvällen sen ska vi väll käka nått hos mig , men vad hehe :P .. vi får se vad de blir för gött , jag ska iaf ta itu med rena tvätten nu sen ska jag hoppa i duschen , ha en fin lördag alla PÖSSS / rebbeccah


Grattis till Kim som fyller år idag han blir göbbe =)




lille valter förstod inte hur man sög på sugröret så han bet istället :) hihi fick pröva dricka vatten genom sugrör men de gick sådär men nära var han :)! gullungen :)



städad lägenhet:)


jag och mio kollar saw 6 i arvika :)!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin