huse-fint

Hej o hå..
igår kolalde jag på ellos efter massa fint och hittade nya sängklader som går i svart o grått sen ett par gardiner i silver skit snygga , och även matcvhande kappa som ja ska ha i köket :) kommer bli så snyggt :)
jag vill bara ha massa nytt till lägenheten , ska inte har barbordet längre vill ha köksbord nu känner jag för :) skulle bli så snyggt tror ja hittat ett passande på Ikea , får se vad mamma tycker för de blir hon som får köpa de i födelsedagspresent till mig mohahah :D .. roligt roligt ,

Sen vill ja ha en ny matta en svart eller en grå silvrig så allt blir matchande , tvbord har jag redan ordnat mohahahah , allt ska gå i brunsvart och silver/grå blir fint de !! ...
har ju redan fint men de e gött få lite nytt nu när våren kommer!. sen ska ja önska mig en superfin tvbänk som jag också tittat ut på Ikea. pERRY VÄLL! ..




Ut med de gamla in med det nya mohaha ! har inte ens haft grejjerna 1 år men det är roligt som sagt om man har de som nöjje så får man väll ha det eller :P ..


puss o kram ses på stan . / Rebeccah





fy fan vilket fint sovrum ... så ska ju inte ja ha men som sagt göttt med nytt o fina saker ! ,
vill så gärna ha den där sängramen på ikea som jag vealt ha de matchar min lilla lägenhet men de kommer väll ta år innan jag får den :( .. men kasnke till sommarn så kanske jag har råd att köpa den vem veeeeeeeeeeeet :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin