Helgen

ja då var det fredag och helg också , tänkte faktiskt vara så duktig så jag skulle se : Bröllopsfotografen och saw6 hurra ... kasnke hinner med Julie&Julia började kolla på den igår jag och natasha men vi snarka ju efter 20 minuter av filmen typ så den ska ja nog se klart också verkar riktigt bra , en tjejfilm liksom.

Ja de blir väll bara slöing o gotttt ikväll antar jag paulina ska ju jobba hon , på tisdag kommer jag hem till Karlstad igen för er som undrar , gött vara här o tat lungt o inte tänka på nått hehe , jävligt slappt att vara här , fast man får hjälpa till o grejja osådära här men gött va freån storstan litte o vare på landet haha ! ..

Nu kommer paulina hon har vart hos tandläkaren ,

köpte en tunika och ett par skor också när vi var på stan förut  mohahaha , nöjd nöjd !!
här blir de inga sena kvällar jag och Natasha la oss vid 22.00 efter sveriges värsta bilförare så det blir ju inte att man sover länge på möran , det är ju iof gött då får man mkt gjort på dagen , har ju hunnit med både stan banken och handlat mat. inte dåligt det !!!!!!!!!!!!!! ...
idag blir det kycklingwook och ris bjuder huset på göttmos då!.. finns inte så mkt att säga nu alltså men en trevlig helg får ni alla har så återkommer jag när jag betat av alla filmer jag ska se om vad jag tyckte om dom det blir väll bra ??? ....... Kram / rebeccah






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin