Fy skäms på mig

c.a försöket jävla fitttttttt internet hoppade ur , använder andreas bredband och denna skit kapeln hoppar ut och gör mig galen snart ! , hade skrivit så jävla långt blogg inlägg så bara fittar sig skiten ! , typiskt men ja ska försöka orka med samma inlägg blää!F



på mig som inte skrivit på några dagar som sagt , och fy vad sleten jag har varit idag , promenerat mer än 1,5 mil runt mariebergsksogen ner till hammarö broa ooch förbi gamla flygplatsen och sjukhuset , en jävla promenad ska ja säga er sen hem till wåxnäs när dörrhelvetet var låst ingen bror hemma  så man fick gå till mamma hämta nyckeln kul när ja redan var trött o grinig och träningsvärk efter en hel natt men 4 timmars skruvande på ett matbord , stolar och Tv-bänk som min kära mor och styvmor Paulina glatt köpte till mig i 21.års present im happppyyyy thanks <3

Iaf , första stolen skruva ja ihop på säket 20 minuter medans den andra stolen höll på att få flyga ut genom fönstret fick ett ulle spel , den ville verkligen inte som mig och ja höll på att få ett utbrott ska ja säga er men efter många om och men så stod den på 4 ben och såg fin ut den med som tur var för den !! ...tv bänken var tung men jag klarade att skruva ihop den med utan utbrott , jag och mitt tålamod de e inte skojj ,  får damp för mig själv i min ensamhet NORMALT ?! nej är svaret på den frågan ska ja säga er ! , somnade iaf vid halv 3 men gick upp halv 9 imorse så  man var jju mindre pigg också.

men iaf så var jag hos sandra igår och hon bodde super snyggggt :) ,, gött gumman att du fått ditt egna nu glad för din skull ,bjöds på fläskfile och ris och god sallad :) .. mums , sen på lördag blir det tjejförfest hos mig , jag , sandra , sara rebecka , elina , erica theres alla har ja inte klar tecken från men hoppas alla kommer om dom kan o vill :) ... sen blir de krogen för de som vill hurra ,ska sova hos sandra på söndag , så då blir de söndagsfilm o bakis mat :) .... vi ska se saw6 den e så jäva läbbig tycker jag och sandra har inte sett den ! ..

Imorgon fyller min styvmamma Paulina år , närmare bestämt 35 ¨år , gammel kärring nu snart hahaa , hitta en super present till henne för er som e nyfikna kommer ja berätta när jag gett henne denna present för att innan så går det inte för hon läser bloggen , men den går att beställa för er som vill ha en sådan här sak själva ja kan gärna tänka mig att ha en !


Än en gång Jag vill veta om jag kommer in på plugget nuuuu orka vänta nu alltså ja blir så grinig , jajaja , går inte göra nått åt saken ändå , fick min vårjacka och mina matchande handukar till badrummet idag också , så var det med de , tack o hej för mig nu hej då!



Postat av: PAulina

ha ha du vet allt att jag ofta kollar din blogg...

2010-03-11 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin