Fredagsmys.

hej o hå ,

Förra fredagen fick ni uppdaterningar från Let's Dance men ikväll .. blev det inget får göra det föpr er som missar det idag och ser reprisen imorgon bitti :) det blir väll bra ??
ja vad ´finns det att säga jag Mats och Natasha ser på en film som heter "Moon" den verkar inte sådär jätte bra mest konstig , men men , den duger väll ska stänga av 21.30 och se Solsidan iaf , bra skit det :)

ja vad skedde mer idag då? , jo jag kollade på Bröllopsfotografen , bra film svar JAaa !! SKRATTADE FAN HELA TIDEN SÅ JÄVLA SKÖN!!  tror fan det bara e vi värmläningar som förstår oss på den filmen alltså ... men det är ju samma med Smala susie filmen inga stockholmare förstog sig på den typ ... värmländsk humor är speciell vi är speciella :) men vi är inte Norskar :)

jaha , vad mer sker , nej inte så mkt mera Anette och Robin var här förut så det blev en hamburgare för min del som dom köpte med , jag och mats blev så sugna när dom berätta att dom skulle till mac donalds , så då skulle ju mats ha QP som anette först trodde var en snus-sort haha , skratta så ja dog nästan men till slut fattade hon att det var en hamburgare :) så dom kom hit och käkade o sen härjade robin o natasha lite som vanligt o sen började alla bli hel stolliga o  skrek o kittla varandra det var kaos här !! .. men men då får man skratta lite...
Saknar ni mig i karlstad då??
jo det tror ja nog haha :P men men, till helgen blir det fest iaf , denna helgen alkholfri perry perrryy :) ,
sen blir de en alkholfri helg igen och sen blir det två helger utgång på raken , handelsfesten på Nöjjes och sen 2 april fyller jag år så då blir det kalas !! ..

Kunde inte hålla mig heller beställde 8.a packe med Lila handukar, 2 små, 4 handukar och 2 badhandukar :) perry .. 40% så då fick det bli så :) roligt jag längtar mkt roligt nytt kommer vänta på mig när jag kommer hem tiill karlstad igen :) funny farm
sen har jag tittat ut mitt köksbord nu så fan ja ska ringa mamma o fråga om hon kan tänka sig att köpa det till mig , vidd med glasbord o 4 stolar hihi HOPPAS HOPPPAS .

 

LAVER Bord och 4 stolar


Såhär ser det ut allt kommer gå i Silver & Brunsvart :) Så ja vill ju ha ett vitt bord som lyser upp min lilla lägenhet detta var ju super :) .... Hoppas mamma är snäll=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin