fredagsfilmerna

Hej o hallå

Igårkväll får man säga då för ja kollade ju bröllopsfotografen på dagen men dessa filmer kollade vi igårkväll:

Moon - dEN  var dååålig fatttade noll , men vi tjejer fattar inte såmnna filmer tilllade mats haha tack :)

The Last House On the Left- fy fan vilken bra thriller film , oj oj den rekomenderar jag att man ser med persienerna nerdragna och helt släckt och hög volym på tv.n oj oj fy fan alltså vi satt o va helt spända både jag och natasha mats också lite tror jag , oj oj den var verkligen skit bra .......spänning genom hela filmen !!!


klockan var väll typ halv 00 när den filmen var slut så jag och paulina tog med oss min dator upp på hennes rum och såg på Tretton en film för ungdomar , har ju sett den många gånger den e från 2003 men jag ville att natasha skulle se den , och hon lovade att inte bli som tjejerna i fílmen :P , det e min syster det :) ..


ja klockan var väll 2 innan vi somnade och sussade sött ... vaknade vid halv 9 oo var svin pigg ut med hundarna och ta morogn ciggen städada massa så paulina slipper komma hem till en svinstia sen ;) , så nu är det snyggt bara disken kvar som ska in i diskmaskinen och soperna som ska slängas men de tar 1 minut haha :P knappt jaja , nu ska jag ta kaffe och ta en kaffe , sen 12.00 börjar reprisen på lets dance , lovade ju er att ni skulle få uppdateringar under hela reprisen :P för er som inte såg den alltså ..........

Kram kram ha en fin Lördag .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin