en groda till ..

Hej igen , måste bara berätta för er att det är inte bara jag som sagt konstiga saker idag ,
 fröken carro sa nyligen såhär:


Jag : Vad har du för telefon?
Carro: Telenor
Hahahahahahah minuten går
Carro : hahah Nokia


jadu det är inte lätt när det är svårt , då kan jag känna mig smart att ja inte är den enda som kan säga konstiga saker haha , grodor som vi kallar det , hoppas många grodor ur min mun dagligen men det är ju bara roligt man får sig ett gott skratt hahahahahahahhah , jag som älskar att skratta alltid KUL=) Och visst det är inte åt värsta roliga grejjerna man skrattar men det är ju kul att man har så lätt för att skratta , :) , fy fan för sånna som inte kan skratta åt nått som e helt anti , tragiskt tycker ja man ska vara lätt-skrattad eller vad man ska kalla det mohahah kanske bara vi värmläningar/karlstadbor som förstår oss på detta med rolig humor eller? brukar du slänga ur det riktiga grodor ibland , berätta gärna så man får sig ett gott skratt här :)!! det ska vara roligt att blogga och läsa och då kan man berätta såna här snedsteg på ord faktiskt :)

 MAN SKA BJUDA PÅ SIG SJÄLV :)


PUSs & Pörrrrrrrrrrrrrrr som vi säger i karlstad:) / rebeccah




Postat av: EN MASJÄVEL

kul att du kikat in :D tack för komplimangen! :D



läget då?

2010-03-17 @ 22:08:55
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin