eftermiddagen

hej , en tupplur sådär på eftermiddagen e alltid gött sov 2 timmar o har varken blivit av med dush eller så men har ställt in i diskmaskinen o kört den o ska snart dusha , blev en kortis i skogen med edwin men efter dushen ska ja orka mig ut på en längre tur , mamma kommer snart också , ska dra hem till mig ikväll eller imöra bitti tänkte jag :) .. ska vara med SandraB i helgen , annars är inget planerat ..

Det är ju påskhelgen när jag fyller år , så ska nog fira min dag den 10 April istället lördagen efter , fyller ju 2 april och då är det tydligen Långfredag haha :P .. så då får vi stjuta på det o ta de helgen efter för alla ska väll äta påskmat den helgen antar jag =)! ..

27 Nöjes handelsfesten också :) ikke att förglömma :) ska bli skojj , jaja har inge att säga nu / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin