Dumt av mig .

Hej nu när bloggen rullar på och jag har många läsare då ska ja minsann hålla detta också nu har de gått några dagar ja ber hemskt mkt om ursäkt !Dumt av mig!

Men som sagt Måndag Inventering hela dagen så jag gjorde inge speciellt slutade vid 18.00 sen så skulle jag ju somna tidigt hade jag bestämt kollade på familjen annorlunda och spårlöst sen kunde jag inte somna , så jag kollade på Luftslottet som sprängdes fan vilken bra filM ! ... dåligt slut tyckte jag själv men ... men det är inte ofta man gillar slutet mest kärleksfilmer som slutet bådar gott !! ..

ja sen Gick jag upp halv 6 igår morse , och jobbade 7-10 sen så tvättade jag 11-14 och städade och möblerade om hemma , sen kom louise och åt lunch och sen traskade jag och mötte mamma vid 16.tiden och sen gjorde vi kött och pommes o beaniesesås de va gött senavr ja så mätt o tröttt så ja somnade typ halv 22 så jag missade house blää men men så går de valnade kvart i 6 när mamma var uppe , o var skit pigg men jag lyckades somna om vid 8.a o sov till halv 10 iaf , så kanske inte somnar riktigt tidigt innan 22 idag , jag måste ju se andra avenyn 21.00 idag så de blir att hålla sig vaken ! ..


Snart kommer Paulina och hämtar mig hurra , vi sla göra stan och bergvik först innan vi åker till arvika , ska föröska övertala henne att vi kollar öb också haha :D Nu måste jag göra mig klar hon kommer snart , men ha en fin dag jag updaterar ikväll eller när ja kommer hem till arvika , för att ja tar med min dator mohahahha , så slipeer ja o natasha bråka om datorn , då kan jag uppdatera hur mkt som helst  i blogggen ... riktigt skönt att skirva av sig.

Kram på er så länge så hörs vi ikväll/ Rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin