charlottenberg

hej o hå ,

nej det blev ingen let's dance för mig inte så sorry , blev inget med det , men jag åkte istället med Anette och Robin till Charlottenberg och kollade på massa kul .. gick i affärer hela dagen ,käkade hade lite snöbollskrig som såklart slutade med att nån gråt hehe , inte jag eller natasha denna gången Robin men jobbigt med 2 tjejer mot en 1 kille hehe :P! ...

vid halv12 så ploppa de upp på facebook så fråga anette om jag natasha skulle med kalrt vi ska så vbi slängde oss upp ur soffan och skyndade oss att göra oss iornign skulle ut med hundarna också , så vi ut med hundarna hann runt knuten så blev allas ben frusna och varenda hund hoppade på 3 ben så in med hundarna igen alldeles för kallt för dom nu ... sen kom Anette och Robin och vi dunkade musik hela vägen till charlotten berg blev både Rusta och Öb och sen massa affärer köpte en svart kjol på Hm skit snygg :) blir fin i sommar den ! ..

Ja vi var väll där vid 13 och kom väll hem vid 17 bääh lång dag :P .. men men det var gött att komma ut och göra något!! .. väl hemma nu så är mats och Paulina och köper family pizza och de blir att vi bänkar oss framför Melodifestivalen såklart , fast jag dyker varenda bidrag har varit riktigt dåligt , inget som man känner Åh vilken bra låt ... men men får se om det är något bra idag då , får se om jag uppdaterar efter kvällen om melodifestival bidragen bror på dom kasnke tycker att jag stör när jag sitter och skirver :p det märks !! ..
Sen ska vi se på " This it is" Michael jackson såklart hyrde vi igår så det ska< bli riktigt roligt att se ska jag säga er , ja nu kommer väll pizzan snart ut o ta några bloss burrr så kallt ute nu ! ...

Här kommer en bild på Robin & natasha på charlottenbergs köpcenter:




ja sorry men den får vara sne orka ! ...



dessa älsklingar skulle jag velat ha men jagh är för Lång kapa av mig några centimeter tack !!! ..

här är diva och chilli :)kallt åt dom.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin