Wonderfull

söndag sola skiner jag sov ända till 10 hmm vilken sov morgon NOOT , vaknade första gången vid 03 inatt satt uppe en sväng men sen somna ja som tur var sen vakna ja vid 05 när mamma skulle till jobbet tur att man somnade om för jag hade fått ett spel annars , så nu har man fått rättt sömn , typ iaf :P ..


Jobba Måndag - Fredag sen ledig Lördag och söndag :)

så denna veckan ska jag försöka komma iväg o träna direkt när jag slutat jobba faktiskt :) .
kanske inte alla dagar men 3 dagar iaf ! ..
Imorgon var ute jympan och då skulle vi ju vart på den men ja slutar 19 o den börjar halv 19 de e ju om man kommer i halv lek hehe :P eller ja typ 10 minuter kvar när ja har tagit mig dit så de e ju ingen ide , tusan då!! ....


Idag blir de super slöttttt , jag ska väll cykla hem till mig när jag orkar sen städa lite hemma , och bara döa hela dagen ladda inför veckan :P!!!...
Vad ska ni göra idag då???,
förkyldningen är inte helt borta hosta kvar men annars så mår ja topppen skönt att det inte var mer än 2,5 halv dag bara , annars brukar ja ju ligga död flera dagar men de värsta var 2 dagar med snuvan o ja kunde knappt andas , rösten hänger inte riktigt med men någelunda iaf hahaha :P ..
tur man e frisk så gott som nu så man kan jobbbbbbba :) ska bli så gött att komma igång :)

Soja - Summer Breeze

ha en fin söndag allesammans , / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin