Studenternas DAG !!!

Ja då har den stora dagen kommit festa på imorogn alla studenter ,denna dagen vill ni minnas som den BÄSTA i ert liv :) .. Hoppas alla studenter får en toppen student lägger in en bild på mig o milla när vi tog studenten :)
EN DAG MAN ALDIRG GLÖMMER !!! :)






Ska dra på två studenter imorogn och jobba också hehe får se hur allt hinns med , måste gå helt enkelt , kusin vitamin Jossan stor tjej nu och Sandra tar studenten , fixade presenterna igår :) typiskt mig o göra allt sista secund men jag visste ju vad jag skulle köpa så :) inte värt att skriva sandra läser säkert mohhahaha :)


Pöss / rebeccah



Postat av: Anonym

fin blogen har blitt :D Ha en bra midsommar! puss

2010-06-24 @ 20:05:12
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin