SMÄÄÄRTA !!

ja då  var man så JÄVLA nära på att ringa efter ambulans imorse ,
vaknade halv 6 imorse av världens jävla magsmärtor, jag visste inte vart jag skulle ta vägen , efter många om och men fick jag kravla mig in i duschen och ligga där i drygt en timme med kokhett vatten och bara halv sov typ smärtan var olidlig jag har aldirg kännt någon sådan smärta , sen kravla jag mig tillbaka till sängen där jag kunde somna med all jävla smärta av utmattning , vaknade vid 09 o smärtan var fortfarande kvar de var de värsta jag vart med om men den var inte lika stark men de e liksom som kramper , skit äkligt man kan varken ligga stå eller sitta inget känns bra helt enkelt !!


Men de blev ingen visit på sjukan , jag tog mig en alvedon och fick göra mig ioring i viss mån de gick , jobbade 12-16 idag så det var ingen lång dag som tur var , har kramper från och till men dom e inte så olidliga som imorse , tänk själv att vakna av att du har sån smärta så du inte vet vart du ska ta vägen :O?! ..
som sagt de  ä bättre nu så jag lever :) ..

Går inte detta över får man ju ringa doktor men de känns mkt bättre nu o de kan vara precis vad som helst , magkattarr nått jag ätit jadu , magen kan de vara mkt saker med , jajaj , så är de , tur att de försvann o att de e lite smärta kvar bara !! ... kände av de mest efter jag ätit , men men får se om ja får sova inatt !


Work imorogn , ha en bra dag imorogn och hoppas den var bra för er idag :) / rebeccah

Postat av: Anonym

usch då :S

2010-07-01 @ 00:40:02
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin